Szybka aktualizacja wydatków Ani: Nie mogę przestać, nie mogę przestać

W porządku, oto podsumowanie z ostatniego miesiąca mojego postu o wydawaniu pieniędzy. Robię to, ale nie mogę powiedzieć, że jestem doskonały. Tak więc, w tym momencie w przeszłości, po prostu przestałbym robić Spending Fast. Gdybym nawalił, powiedziałbym sobie: "No to koniec, nie udało mi się. Nie mogę tego teraz liczyć i nie chcę zaczynać od nowa od pierwszego miesiąca". Więc zamiast to robić, po prostu idę dalej. Popełniłam błędy, celowe lub nie, a ja nadal liczę to jako część mojego rocznego Spending Fast. Nienawidzę tego, że nawaliłam, ale jaki byłby sens w zatrzymywaniu się teraz? To nie jest gra ani projekt. Chodzi o moje prawdziwe cele finansowe i tylko dlatego, że nie przestrzegałam "zasad" nie oznacza, że jestem zdyskwalifikowana i nie mogę tego zrobić. Muszę pamiętać, że to co zacząłem pięć miesięcy temu JEST prowadzące do zmian na całe życie, błędy i wszystko. Spłaciłem już ponad 10 tysięcy dolarów mojego długu, co jest dowodem na to, że to działa.

Odkryłem więc, że mam dwa podstawowe nawyki, jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy i nadmierne wydatki. Jeden z nich jest dobry, drugi nie za bardzo. Pierwszym z nich jest pragnienie, aby doświadczyć jak najwięcej i nie przegapić możliwości cieszenia się życiem. Kiedyś wydawałam tak dużo pieniędzy na bilety na koncerty, nowe i modne restauracje w mieście i wakacje w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Kocham wszystkie te rzeczy. Nie chcę tego w sobie zmieniać. Wkurza mnie, kiedy ludzie chcą po prostu siedzieć w domu lub pozostać w swoim własnym świecie, nie marząc nigdy o doświadczeniu innej kultury, skosztowaniu kreatywnego dania, które ktoś włożył w przygotowanie, wysłuchaniu fantastycznego mówcy na konferencji lub obejrzeniu zespołu wykonującego na żywo ulubioną piosenkę. Znam takich ludzi i mogą mieć tysiące w banku, ale jaki to ma sens? Chcę żyć swoim życiem i wydatki znów będą tego częścią. Muszę tylko robić to z umiarem w porównaniu do tego, co zarabiam. To jest klucz.

Ale nie mogę przejść przez rok bez niektórych z tych rzeczy. Znalazłem sposoby, aby zrobić wiele za darmo. Jestem Yelp Elite. Więc każdego miesiąca jestem zapraszany do różnych restauracji lub na różne wydarzenia za darmo. Znalazłam też mnóstwo darmowych koncertów tego lata i mieliśmy już członkostwo w lokalnym zoo i muzeum dla dzieci. Byliśmy zajęci w mieście bez wydawania pieniędzy. Ale mój mąż i ja zdecydowaliśmy się zrobić małą wycieczkę do jeziora Erie na weekend jako letnie wakacje. Nie pasowało to do postu o wydawaniu pieniędzy, ale nie chciałam, żeby moje dzieci przegapiły wakacje na plaży. Może nie będą tego pamiętać, ale chcę mieć te zdjęcia w albumie i chcę być w stanie dzielić się opowieściami o zabawie w piasku, skokach do wody i tym wszystkim. Więc zaplanowałem dla nas, aby obóz tuż obok jeziora za tanie, jak 35 dolarów za dwie noce tanie! Mieliśmy już namiot, śpiwory, chłodziarkę, rzeczy na plażę. Wszystko, co musieliśmy zrobić, to kupić jedzenie do gotowania na ognisku i mogłem liczyć to jako artykuły spożywcze, które kupilibyśmy normalnie. Czułem się całkiem dobrze z moim oszczędnym sobą, dopóki nie uderzyła ogromna burza z piorunami. Siedzieliśmy w samochodzie, podczas gdy deszcz lał się na nasz mały namiot i patrzyliśmy, jak niebo rozświetla się co kilka sekund. Nie trzeba dodawać, że naszą pierwszą noc spędziliśmy w hotelu... za 185 dolarów, plus kolacja w hotelowej restauracji. Na szczęście następnego dnia pogoda była idealna i mogliśmy rozbić obóz, a także ugotować jedzenie, które przywieźliśmy. Ogólnie rzecz biorąc, wydaliśmy więcej niż planowałem, zdecydowanie poza naszą listą chęci/potrzeb, ale wspomnienia są tego warte. To było o wiele bardziej przeskalowane niż nasze normalne wakacje, nawet z niewielką zmianą planów. Płacząc w hotelu, kiedy wszyscy już spali, napisałam o tym na grupie Spending Fasters na Facebooku. To było takie pocieszające, że ludzie przypomnieli mi, że muszę po prostu cieszyć się czasem z rodziną, zamiast denerwować się łamaniem postu o wydawaniu pieniędzy. Jestem tak wdzięczna za tę grupę! Wsparcie jest niesamowite!

Teraz o moim innym nawyku z pieniędzmi, który dopadł mnie w tym miesiącu. Czułam się przygnębiona z powodu mojej wagi. Nie straciłam jeszcze wagi dziecka, po porodzie w kwietniu, a moje ubrania nie pasują tak, jak do tej pory. Więc spojrzałem w lustro i powiedział: "Chrzanić to, idę na zakupy". Wydałam około 100 dolarów w Old Navy na kilka luźnych topów i parę szortów, które łatwo się zapinały. Najgorsza część tego... naładowałem go. Wiedziałem, że po prostu mogę sprawić, że moje stare ubrania będą działać. Wiedziałam, że nie muszę łamać Spending Fast. Ale chciałam tego, bo czułam się tak źle sama ze sobą. Czułam się też winna i nie chciałam tego pogodzić z moim kontem kontrolnym. Chciałam, żeby to było "ukryte" i dlatego pobrałam opłatę. Nie było ku temu żadnego powodu, ale moje emocje wzięły górę. Wiem, że muszę nad tym popracować.

Cieszę się, że rozpoznaję te rzeczy w sobie. To tylko więcej korzyści płynących z postu o wydawaniu pieniędzy, których się nie spodziewałam! To były dwa wielkie momenty w tym miesiącu, które zbiły mnie z tropu, ale nie mogę zaprzeczyć innym małym rzeczom. Płacenie za parking, kiedy mogłam po prostu poświęcić więcej czasu na szukanie miejsca na ulicy za dużo niższą cenę, jedzenie na mieście, bo zapomniałam czegoś spakować, wypożyczenie filmu w telewizji zamiast znalezienia czegoś za darmo. Ale ogólnie rzecz biorąc, naprawdę ograniczam te rzeczy do minimum, w porównaniu do mojego przeszłego zachowania. Te nawyki są trudne do złamania, ale cieszę się, że rozpoznaję te, które wyrządzają najwięcej szkód i prowadzą do "binge shopping/spending" dla mnie.

Aha, ostatnia rzecz, spłaciłam w tym miesiącu kartę kredytową! Więc to już dwie spłacone w ciągu ostatnich pięciu miesięcy!

Dług początkowy: $159,253
Start SF Data: Marzec 2016
Debt Paid Off Total: $13,175.99
Estimated SF End

Date:

Marzec 2017 r.

Aby zobaczyć wszystkie posty Annie z podróży Spending Fast kliknij na jej imię na górze posta, a aby śledzić wszystkich Spending Fasters kliknij tutaj.